Client Charter / Piagam Pelanggan

Deliver the latest Publication Policy and information to the community inside and outside UTeM in an authentic, accurate, fast, clear and effective manner through electronic media, print and face-to-face communication;

Menyampaikan maklumat terkini dan Dasar Penerbitan kepada masyarakat dalam dan luar UTeM dengan sahih, tepat, cepat, jelas dan berkesan menerusi media elektronik, cetak dan komunikasi bersemuka;

Provide better quality infrastructure and services to meet customer needs;

Menyediakan prasarana dan perkhidmatan yang bermutu bagi memenuhi kehendak pelanggan;

Process the application within 14 working days from the acceptance date of complete documents;

Memproses permohonan di dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap;

Quick respond to customer complaints, accurately and courteously in a short period of time.

Memberi respons kepada aduan pelanggan dengan cepat, tepat dan berbudi bahasa dalam tempoh masa yang singkat.

> Acknowledgment of receipt within 1 working day; and

> Akuan penerimaan dalam tempoh 1 hari bekerja; dan

> Early feedback within 3 working days

> Maklum balas awal dalam tempoh 3 hari bekerja