Deliver the latest Publication Policy and information to the community inside and outside UTeM in an authentic, accurate, fast, clear and effective manner through electronic media, print and face-to-face communication;
Menyampaikan maklumat terkini dan Dasar Penerbitan kepada masyarakat dalam dan luar UTeM dengan sahih, tepat, cepat, jelas dan berkesan menerusi media elektronik, cetak dan komunikasi bersemuka;
Provide better quality infrastructure and services to meet customer needs;
Menyediakan prasarana dan perkhidmatan yang bermutu bagi memenuhi kehendak pelanggan;
Process the application within 14 working days from the acceptance date of complete documents;
Memproses permohonan di dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap;
Quick respond to customer complaints, accurately and courteously in a short period of time.
Memberi respons kepada aduan pelanggan dengan cepat, tepat dan berbudi bahasa dalam tempoh masa yang singkat.
> Acknowledgment of receipt within 1 working day; and
> Akuan penerimaan dalam tempoh 1 hari bekerja; dan
> Early feedback within 3 working days
> Maklum balas awal dalam tempoh 3 hari bekerja